SKRIVET: 2010-05-13, kl 21:42:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag

Hello :)

Sitter just ju hos Tess. Min kärs bror är och jagar så hon ville ha lite sällskap. Så jag och Simon körde hit. Men Simons kompis hade fest så han skulle dit och kolla läget. Han sa att han skulle va borta i en timme , men hans timmar är väldigt långa :P Men får väl se när han kommer :)

Så nu sitter jag och Tess här och nördar lite framför datorerna :P

Har även badat hundarna:) Fast egentligen va det bara Theo som skulle badas men när Theo stog i badkaret så skulle Dacke med i Så när Theo va klar så fick Dacke med badas, men när han väl kom i badet så tyckte han inte det va så kul längre :P


Nähe nu får jag väl ta tag i mig själv och ringa till min pojk så han också kan umgås lite med Tess innan vi ska hem :)

Puss och Kram




En bild på mig :)


Tess

Ja, du e sååå söt!! :) Min Vevvelina!



PUBLICERAT: 2010-05-13, 22:05:05 | URL: http://isset.blogg.se/
Sanna

hej !

allt bra med dig ?



Om du får välja en gratisgrej ifrån Chique.se vad skulle du välja då?

Tala bara om för mig vad du vill ha i tävlingsinlägget, så är du med i tävlingen och kan få just din drömvinst !



Puss & kram

Sanna



PUBLICERAT: 2010-05-14, 23:32:14 | URL: http://moonzanna.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: