SKRIVET: 2010-06-16, kl 09:33:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag

Vaknade för typ 20 min sen av att Simon la en armbåge i ansiktet på mig (Y)
Ser förövrigt ut som en skräcködla igår för jag orkade inte ta bort sminket efter vi hade varit på "model för en dag". Men roligt hade vi iaf :D Började med att vi inte kom in i byggnaden vi skulle in i :P Så vi sprang runt som galningar. Men till sist så kom vi på att de va en knapp vi skulle trycka på för att dörren skulle öppnas :P
När vi väl kommit in så fick vi vänta i 1,5 timme ungefär innan vi blev sminkade. Tyckte de va väldigt dåligt faktiskt.
Sen skulle vi fotas. Och det va skitkul :D Fast de kändes ändå lite konstigt att stå där och vända och vrida på sig :P
Men här blev resultatet:
Köpte bara en bild för pengarna räckte inte till riktigt. Men hade velat ha minst 10 :)
Nu ska jag äta frukost och sen ska jag nog gå ut och lägga mig i solen en stund :)
Puss & Kram


Rebecca

Fin bild :)



PUBLICERAT: 2010-09-11, 15:34:37 | URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: