SKRIVET: 2010-06-14, kl 13:21:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag

Heeej:D

Sommarlovet har börjar och det känns underbart :)

I fredes så va det lite gille hemma hos Sara :) Jag va taxi men jag hade precis lika roligt som alla andra ändå :D
I lördags så tittade vi på alla studenter :) Grattis till alla er:D
Efter det så åkte jag med Felle till Vallberga för Simon va med Emil i garaget:) Dom skulle åka till tippen och slänga skit, men när vi kom dit så va de stängt så det va bara att åka hem med all skit igen:) Efter det så åkte jag och Felle till hästen och fixade där och sen åkte vi till den nya godisaffären i Ysby och köpte godis:) Sen blev det pizza hemma hos Felle:D
Efter det skulle vi kolla på film men det slutade med lite gille :D Tack för det :D


 

Idag så har jag och Tess haft ansiktsbehandling :D Skitkul va det :) Jag köpte inget men jag fick ett läppglans och en hudkräm som va jättebra :)
Och nu snart så ska jga och Tess köra och besiktiga bilen :) Sen får vi se vad som händer i kväll :)

Ha de gött Puss & Kram


Saoa

Snygga vi är ;D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: