SKRIVET: 2010-06-05, kl 07:59:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag

Hej :D
Nu är jag tillbaka..... igen.
Tycker det är lite tråkigt att jag inte fastnar för bloggen för jag vill verkligen skriva men jag vet aldrig hur jag ska börja. men men.
Idag så ska hela Simons familj åka till Backen i Danmark. Så jag och Simon ska vara ensamma hemma:) Ska bli kul:) Fast ändå tråkigt att inte följa med..
Senare idag så ska jag och Tess åka och klippa oss:D Ska bli askul ;D Alltid kul att hitta på saker med Tess:P
Nähe nu ska jag gå ner och äta frukost :)
Ha det bra till nästa gång:)
Puss & Kram
My love:)<3


Tess

Tycker det alltid är lika kul att hitta på saker med dig med vevvis! :) <3



PUBLICERAT: 2010-06-07, 13:05:25 | URL: http://isset.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: