SKRIVET: 2010-05-19, kl 21:53:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag

Halloj :D
Oj vad tiden går fort. Har ju inte skrivit här på länge..
Idag har jag först varit i skolan. Sen gick jag hem och hämtade bilen för att sedan köra till min Älskling:)
Mycket trevligt har vi haft det:) Vi kollade på någon film med Adam Sandler :) Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hette men bra va den iallafall:P
Tror också att jag börjar bli allergisk mot pollen :S Har som sakt bara varit allergisk mot penicillin innan och aldrig känns något av pollen. Men idag så har jag bara nysit och varit snorig.. Inte kul alls :(
Imorgon tänkte jag tvätta bilen :) Tänkte att jag kunde göra det eftersom jag får låna den av mamma och pappa. Men mamma sa att det skulle bli åska imorgon så vet inte om jag är så sugen på det då:P Är inte något stort fan av åska direkt :P
Nähe, nu ska jag göra mig redo för sängen. Börjar halv 9 imorgon och slutar vid halv 5 (N)
Men men, Ha det så bra :) Puss & Kram


Anonym

Nu så är bloggtävlingen över, vinnaren står på bloggen och vem vet det kanske var du som vann. :)



PUBLICERAT: 2010-05-21, 12:47:37 | URL: http://christoffergustavsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: