SKRIVET: 2010-05-30, kl 21:19:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag

I´m back :D
Jag har inte dött:P Tappade bara intresset lite för bloggen.
Sen sist jag skriv har det väl inte hänt så mycket.
Men igår så va jag och sandra med Tess i Halmstad:) Eftersom Tess snart har gått ner 20kg så fick hon 2000kr. Så vi körde in till halmstad:) Vi hittade massor som va snyggt på henne:) Och jag köpte även en bikini ;)
Riktigt nöjd är jag faktiskt:)
Idag har vi städat hemma hos min Älskling:) Har rensat undan på deras vind:) Hittade massor med gamla saker:) Och vi har även tittat på gamla foton:) Min Älskling va underbart söt när han va liten:) Fast det va ju resten av hans familj också:)
Nu ska jag göra mig redo för sängen och sen ska jag sova gott:)
Puss & Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: