SKRIVET: 2010-05-11, kl 17:52:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Dagen idag har varit lite upp och ner.
Började med skola från 10 till 12. När jag kom hem så gick jag och Tess med hundarna.
När vi kom hem till henne så ringde Simona och frågade om vi ville gå på Gallberget i Halmstad med henne. Och det va ju klart att vi ville det. Så jag gick hem med Teddi så han fick pinkat av sig och sen kom Tess och hämtade mig. Så körde vi in till Halstad. Och när vi kom in så kräkte stackars Dacke. Tror att han va lite åksjuk, men det är ju ändå synd om honom.
Så gick vi där en liten stund och sen blev både jag och Tess lite deppiga så vi åkte hem igen.

Nu sitter vi här vid datorerna och tittar på tv:)
Tess har även börjat med maten som verklgen är efterlängtad. Har inte ätit sen i morse så är ganska hungrig just nu.

Men nu ska jag kolla vidare på tvn.

Vi hörs. Puss och Kram



Min Älskade Theo fis:)


Anonym

bloggtävling på min blogg, klicka in på bloggen och se vad du kan vinna! :) lycka till!



PUBLICERAT: 2010-05-11, 18:15:27 | URL: http://christoffergustavsson.blogg.se/
Tess

jaaaaa, de va gott med mat! :) Å nu e man på bättre humör, men ja mår ändå lite konstigt fortfarande! :)

puss



PUBLICERAT: 2010-05-11, 18:24:44 | URL: http://isset.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: