SKRIVET: 2010-05-10, kl 21:07:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag

Hej :D

Tänkte att jag skulle börja blogga lite. Brukar läsa andra bloggar och tycka att det är jättekul. Men när jag själv ska skriva blogg så kommer jag inte på vad jag ska skriva. Men ska göra ett tappert försök iallafall.

Dagen började med skola. Slutade den vid 3 tiden. Och när jag va på väg hem så ringde jag Tess. Och hon passade Teddi idag och när hon skulle lämna Teddi hemma hade hon inga nycklar till oss så de va ju tur att jag slutade så tidigt.

När mamma och pappa hade kommit hem så tog jag bilen och brummade till Vallberga till min älskling. Va lite med han och några av hans vänner :) trevligt trevligt. Sen körde jag hem och va ute och gick med Tess. Alltid trevligt och va ute med henne och hundarna. Men kan prata om allt mellan himmel och jord och det känns väldigt bra. 

Nu ska jag titta på Svenska Hollywoodfruar :)
Ha det bra. Puss och Kram


Tess

Ja, de e underbart att vara ute å gå... Speciellt när det är fint väder.. puss puss



PUBLICERAT: 2010-05-11, 07:33:06 | URL: http://isset.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: